Leadhub

Leadhub

  • Generowanie Leadów B2B
  • Blog
  • O nas
  • Usługi
  • Case Study
  • Kontakt
  • Sprzedaż oparta na wartości oferowanej klientowi – czy to w ogóle ma sens?

    2020-09-14
    Content, Sprzedaż

    Zastanawiałeś się kiedyś, co kupuje od Ciebie Twój klient? Oferowany przez Ciebie produkt i świadczoną usługę znasz doskonale. Od kiedy zajmujesz się sprzedażą, uczysz się, jak obronić cenę, jak rozmawiać z trudnym klientem, jak opowiadać, aby być przekonującym, jak sfinalizować transakcję i jak tworzyć wartościowe treści… Ale czy wiesz, co tak naprawdę kupuje od Ciebie…

  • Jak wykorzystać e-mail marketing w biznesie B2B – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać!

    2020-08-12
    Generowanie Leadów B2B, Marketing

    W 2020 roku ponad 3 miliardy aktywnie korzysta z poczty elektronicznej. Innym interesującym faktem jest to, że sprawdzanie poczty e-mail jest główną czynnością dla 94% użytkowników Internetu, którzy korzystają z Internetu na porządku dziennym. Kiedy myślimy o marketingu e-mailowym w B2B, wszystko sprowadza się do wymiany informacji między dwiema lub więcej firmami za pośrednictwem konwersacyjnych…

  • Dlaczego czas odpowiedzi może zabić Twoje leady B2B?

    2020-08-04
    Generowanie Leadów B2B, Sprzedaż

    Niezależnie od ilości leadów, które generuje Twój dział marketingu czy sprzedaży, Twoim priorytetem zawsze powinna być szybka i skuteczna obsługa zapytania. Wiesz, ile czasu przeciętnie potrzebują firmy, które kierują swoje usługi B2B na odpowiedź? Czterdzieści dwie godziny. Niemalże dwa dni musi czekać klient na odpowiedź zwrotną. Jedynie 37% firm odpowiada w ciągu godziny na zapytanie…

  • Content marketing w B2B a generowanie leadów

    2020-07-22
    Content, Marketing, Sprzedaż

    Zapewne kojarzysz znane powiedzenie Setha Godina, który powiedział, że content marketing to ostatni marketing, jaki nam został. Trudno się z nim nie zgodzić. W przypadku B2C generowanie dużej ilości sprzedaży i zapytań wydaje się oczywiste. Zazwyczaj w tej formie prowadzenia biznesu content marketing sprawuje się rewelacyjnie. Pytanie jednak pojawia się w przypadku oferowania swoich usług…

  • Jak wycisnąć więcej ze strony internetowej w obecnych czasach – strona jako efektywne narzędzie sprzedażowe i marketingowe

    2020-06-08
    Content, Generowanie Leadów B2B, Marketing

    Jaką rolę pełni strona www w obecnych czasach? Jak odkryć ukryty potencjał sprzedażowy stron? Jak przestać traktować stronę wyłącznie jako wizytówkę? I w końcu, czym są automatyzacje na stronie? Optymalizacja stron www Odpowiedni layout strony, a także przystępność rozumiana przez dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych, stanowi trzon dobrze klikającej się strony internetowej jako skutecznego narzędzia…

  • 4 sposoby generowania leadów B2B, które przyniosą Ci regularną sprzedaż

    2020-05-08
    Generowanie Leadów B2B

    Generować leady B2B można na wiele sposobów. W tym tekście poznasz cztery z nich, które warto włączyć do swojej strategii sprzedażowej.

  • Generowanie leadów B2B przez content marketing [PODCAST B2B PRZY KAWIE #5]

    2020-04-20
    PODCAST, Uncategorized

    Content marketing B2B to działania, które przez wartościowe treści prowadzą Twojego potencjalnego klienta do decyzji zakupowej. Jeśli myślisz o budowie stałego i przewidywalnego źródła pozyskiwania wartościowych leadów B2B, to zdecydowanie powinieneś rozważyć budowę właściwej strategii content marketingu! W 5 odcinku podcastu B2B przy kawie dowiesz się jak dobrze wykorzystać content, który tworzysz, by zaczął on…

  • Jak korzystać z LinkedIn do badania konkurencji

    2020-03-11
    Konkurencja, LinkedIn

    Czy chcesz uzyskać przewagę konkurencyjną na swoim rynku? Czy korzystasz z LinkedIn do badania konkurencji? W tym artykule dowiesz się, jak korzystać z LinkedIn, aby zbierać cenne informacje o swoich konkurentach i jak korzystać z tej wiedzy aby rozwijać własny biznes. Dlaczego warto badać konkurentów na LinkedIn Korzystanie z LinkedIn ma wiele zalet, w tym prezentowanie…

  • 5 powodów dla których Twoja reklama na LinkedIn nie jest wyświetlana

    2020-02-29
    Uncategorized

    Reklama płatna na LinkedIn to szereg możliwości, które niedostępne są na żadnej innej platformie. Od szczegółowego targetowania cech zawodowych i konkretnych umiejętności naszej grupy docelowej po formaty, których nie znajdziemy nigdzie indziej (jak reklama inMail).  Jednak reklama LinkedIn to także szereg problemów, które mogą napotkać zarówno Ci początkujący jak i zaawansowani marketerzy. W tym artykule…

  • Budowanie zaangażowania pod postami na LinkedIn​

    2020-02-11
    Content, Generowanie Leadów B2B

    Często słyszę takie stwierdzenie “nie potrafię budować zaangażowania pod postami”. Byłem w tej samej sytuacji co Ty. A LinkedIn może być jednym z najlepszych kanałów pozyskiwania potencjalnych klientów, jeśli potrafisz dobrze z niego korzystać. Wszystko, co musisz wiedzieć, to jak prawidłowo publikować posty na LinkedIn. I właśnie to Ci dzisiaj pokażę. W tym wpisie znajdziesz 8…

Poprzednia strona
1 2 3 4 5
Następna strona
Leadhub

Leadhub

  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube