fbpx
jak budować zaangażowanie na linkedin
Content
Konrad Kitaszewski

Budowanie zaangażowania pod postami na LinkedIn​

Często słyszę takie stwierdzenie “nie potrafię budować zaangażowania pod postami”. Byłem w tej samej sytuacji co Ty. A LinkedIn może być jednym z najlepszych kanałów pozyskiwania potencjalnych klientów, jeśli potrafisz dobrze z niego korzystać. Wszystko, co musisz wiedzieć, to jak prawidłowo publikować posty na LinkedIn. I właśnie to Ci

Czytaj całość
jak sprzedawać na linkedin
Generowanie Leadów B2B
Konrad Kitaszewski

Jak sprzedawać na LinkedIn

Jakiś czas temu przeprowadziłem badanie, osobom zapisanym w moim newsletterze zadałam kilka pytań. Wyniki ankiety wykazały, że najbardziej interesuje Was temat pozyskiwania leadów — aż 80% ankietowanych szuka informacji w tym zakresie. Kolejną kwestią jest budowanie marki osobistej — tym zagadnieniem interesuje się aż 50% osób. A wiec

Czytaj całość
jak tworzyć dobre tytuły maili
Cold e-mail
Mateusz Wyciślik

Skuteczne tytuły zimnych maili – jak je tworzyć + PRZYKŁADY

Być może słyszałeś, że pisząc teksty, powinieneś spędzić 80% czasu na tworzeniu nagłówków. Jeśli to prawda to w przypadku cold maili nad tytułem prawdopodobnie powinieneś spędzić jeszcze więcej czasu.  Prawda jest bowiem bolesna. Możesz mieć najlepszą propozycję rozwiązującą wszystkie problemy Twojego odbiorcy, ale ten nigdy się o tym

Czytaj całość
jak stworzyć i zrealizować strategię B2B
Generowanie Leadów B2B
Konrad Kitaszewski

Jak stworzyć i zrealizować skuteczną strategię generowania leadów

Obecny rynek cały czas się zmienia, dlatego zacznij od zmiany strategii pozyskiwania potencjalnych klientów tak, aby lepiej odpowiadała potrzebom rynku. Pierwszym krokiem jaki powinieneś podjąć jest stworzenie atrakcyjnych treści, a drugim wykorzystanie tych treści tak żeby zamienić odwiedzających w potencjalnych klientów. Oczywiście łatwiej to powiedzieć niż zrobić. 4

Czytaj całość
baza firm b2b czy warto ją kupić
Cold e-mail
Mateusz Wyciślik

Baza e-mail firm B2B – 6 powodów dla których NIE powinieneś jej kupować

Kilka tygodni temu opisywałem Wam w jaki sposób generować leady B2B korzystając z zimnych maili. Kilkukrotnie zwróciłem tam uwagę na to, że zanim wyślecie choćby jednego maila to warto poświęcić wiele godzin na przygotowania do takiej kampanii. A podstawą tychże przygotowań powinna być oczywiście Wasza baza danych.  Często natykam

Czytaj całość
współpraca działu marketingu i sprzedaży
Marketing
Konrad Kitaszewski

7 zasad skutecznej współpracy działu marketingu i sprzedaży

Sprzedajesz produkty lub usługi? Czy w Twojej firmie jest dział marketingu i dział sprzedaży? Jeśli tak, koniecznie przeczytajcie poniższy artykuł. Zwrócę w nim uwagę na ważne aspekty związane ze współpracą wyżej wymienionych działów. W firmach często nie zwraca się uwagi na relację między nimi, jeżeli nie jest ona

Czytaj całość
Czy cold calling działa?
Generowanie Leadów B2B
Konrad Kitaszewski

Czy cold calling jest martwy? 17 alternatywnych strategii generowania leadów

Czy cold calling jest martwy? Bądźmy szczerzy. Ta odpowiedź brzmi „NIE”. Zimne telefony były jedną z najlepszych – i jedynych – strategii, które mogli stosować sprzedawcy. W ciągu ostatnich 40 lat pojawiło się jednak wiele bardziej skutecznych alternatywnych metod. Naiwne jest twierdzenie, że dzwonienie na zimno nie jest

Czytaj całość
jak zbudować strategię generowania sprzedaży b2b
Generowanie Leadów B2B
Konrad Kitaszewski

Strategia Generowania Leadów B2B – Jak Ją Zbudować?

Generowanie leadów odgrywa ważną rolę w strategii marketingowej każdego przedsiębiorstwa. Obecnie jedną z najlepszych form pozyskiwania potencjalnych klientów jest strategia contentowa, którą skutecznie możemy uzupełnić dobrze przygotowaną wysyłką e-maili, wiadomości na LinkedIn czy ciepłymi telefonami do potencjalnych klientów. Pierwszym krokiem, jaki powinieneś podjąć jest stworzenie atrakcyjnego contentu, a

Czytaj całość

CHCESZ WIĘCEJ WIEDZY?

Dołącz do naszej grupy specjalistów B2B na Facebooku, gdzie każdego dnia wymieniamy się wiedzą, strategiami i narzędziami pomagającymi w sprzedaży B2B!

KliK