fbpx
Content
Paulina Chmielewska

Sprzedaż oparta na wartości oferowanej klientowi – czy to w ogóle ma sens?

Zastanawiałeś się kiedyś, co kupuje od Ciebie Twój klient? Oferowany przez Ciebie produkt i świadczoną usługę znasz doskonale. Od kiedy zajmujesz się sprzedażą, uczysz się, jak obronić cenę, jak rozmawiać z trudnym klientem, jak opowiadać, aby być przekonującym, jak sfinalizować transakcję i jak tworzyć wartościowe treści… Ale czy

Czytaj całość
Generowanie Leadów B2B
Oskar Pawlicki

Jak wykorzystać e-mail marketing w biznesie B2B – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać!

W 2020 roku ponad 3 miliardy aktywnie korzysta z poczty elektronicznej. Innym interesującym faktem jest to, że sprawdzanie poczty e-mail jest główną czynnością dla 94% użytkowników Internetu, którzy korzystają z Internetu na porządku dziennym. Kiedy myślimy o marketingu e-mailowym w B2B, wszystko sprowadza się do wymiany informacji między

Czytaj całość
Czas odpowiedzi na leada B2B
Generowanie Leadów B2B
Mateusz Wyciślik

Dlaczego czas odpowiedzi może zabić Twoje leady B2B?

Niezależnie od ilości leadów, które generuje Twój dział marketingu czy sprzedaży, Twoim priorytetem zawsze powinna być szybka i skuteczna obsługa zapytania. Wiesz, ile czasu przeciętnie potrzebują firmy, które kierują swoje usługi B2B na odpowiedź? Czterdzieści dwie godziny. Niemalże dwa dni musi czekać klient na odpowiedź zwrotną. Jedynie 37%

Czytaj całość
Content
Oskar Pawlicki

Content marketing w B2B a generowanie leadów

Zapewne kojarzysz znane powiedzenie Setha Godina, który powiedział, że content marketing to ostatni marketing, jaki nam został. Trudno się z nim nie zgodzić. W przypadku B2C generowanie dużej ilości sprzedaży i zapytań wydaje się oczywiste. Zazwyczaj w tej formie prowadzenia biznesu content marketing sprawuje się rewelacyjnie. Pytanie jednak

Czytaj całość
Content
Szczepan Serwatka

Jak wycisnąć więcej ze strony internetowej w obecnych czasach – strona jako efektywne narzędzie sprzedażowe i marketingowe

Jaką rolę pełni strona www w obecnych czasach? Jak odkryć ukryty potencjał sprzedażowy stron? Jak przestać traktować stronę wyłącznie jako wizytówkę? I w końcu, czym są automatyzacje na stronie? Optymalizacja stron www Odpowiedni layout strony, a także przystępność rozumiana przez dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych, stanowi trzon dobrze

Czytaj całość
Content marketing w biznesie b2b
PODCAST
Mateusz Wyciślik

Generowanie leadów B2B przez content marketing [PODCAST B2B PRZY KAWIE #5]

Content marketing B2B to działania, które przez wartościowe treści prowadzą Twojego potencjalnego klienta do decyzji zakupowej. Jeśli myślisz o budowie stałego i przewidywalnego źródła pozyskiwania wartościowych leadów B2B, to zdecydowanie powinieneś rozważyć budowę właściwej strategii content marketingu! W 5 odcinku podcastu B2B przy kawie dowiesz się jak dobrze

Czytaj całość
Generowanie Leadów B2B
Konrad Kitaszewski

Jak bronić swojej firmy przed nowym kryzysem gospodarczym za pomocą marketingu

Jak reagować na kryzys, który nie wyniknął z twoją winy? Co się stanie, gdy wydarzy się coś poza kontrolą firmy, co wpłynie na sposób sprzedaży produktu, pozyskiwania nowych klientów lub komunikowania się z istniejącymi klientami? Peter Drucker napisał kiedyś: Celem biznesu jest generowanie klientów, a tę funkcję zapewniają

Czytaj całość
Konkurencja
Konrad Kitaszewski

Jak korzystać z LinkedIn do badania konkurencji

Czy chcesz uzyskać przewagę konkurencyjną na swoim rynku? Czy korzystasz z LinkedIn do badania konkurencji? W tym artykule dowiesz się, jak korzystać z LinkedIn, aby zbierać cenne informacje o swoich konkurentach i jak korzystać z tej wiedzy aby rozwijać własny biznes. Dlaczego warto badać konkurentów na LinkedIn Korzystanie z

Czytaj całość
dlaczego reklamy na linkedin nie są wyświetlane
Uncategorized
Mateusz Wyciślik

5 powodów dla których Twoja reklama na LinkedIn nie jest wyświetlana

Reklama płatna na LinkedIn to szereg możliwości, które niedostępne są na żadnej innej platformie. Od szczegółowego targetowania cech zawodowych i konkretnych umiejętności naszej grupy docelowej po formaty, których nie znajdziemy nigdzie indziej (jak reklama inMail).  Jednak reklama LinkedIn to także szereg problemów, które mogą napotkać zarówno Ci początkujący

Czytaj całość

CHCESZ WIĘCEJ WIEDZY?

Dołącz do naszej grupy specjalistów B2B na Facebooku, gdzie każdego dnia wymieniamy się wiedzą, strategiami i narzędziami pomagającymi w sprzedaży B2B!

KliK