fbpx
Content
Szczepan Serwatka

Jak wycisnąć więcej ze strony internetowej w obecnych czasach – strona jako efektywne narzędzie sprzedażowe i marketingowe

Jaką rolę pełni strona www w obecnych czasach? Jak odkryć ukryty potencjał sprzedażowy stron? Jak przestać traktować stronę wyłącznie jako wizytówkę? I w końcu, czym są automatyzacje na stronie? Optymalizacja stron www Odpowiedni layout strony, a także przystępność rozumiana przez dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych, stanowi trzon dobrze

Czytaj całość
Content marketing w biznesie b2b
PODCAST
Mateusz Wyciślik

Generowanie leadów B2B przez content marketing [PODCAST B2B PRZY KAWIE #5]

Content marketing B2B to działania, które przez wartościowe treści prowadzą Twojego potencjalnego klienta do decyzji zakupowej. Jeśli myślisz o budowie stałego i przewidywalnego źródła pozyskiwania wartościowych leadów B2B, to zdecydowanie powinieneś rozważyć budowę właściwej strategii content marketingu! W 5 odcinku podcastu B2B przy kawie dowiesz się jak dobrze

Czytaj całość
Generowanie Leadów B2B
Konrad Kitaszewski

Jak bronić swojej firmy przed nowym kryzysem gospodarczym za pomocą marketingu

Jak reagować na kryzys, który nie wyniknął z twoją winy? Co się stanie, gdy wydarzy się coś poza kontrolą firmy, co wpłynie na sposób sprzedaży produktu, pozyskiwania nowych klientów lub komunikowania się z istniejącymi klientami? Peter Drucker napisał kiedyś: Celem biznesu jest generowanie klientów, a tę funkcję zapewniają

Czytaj całość
Konkurencja
Konrad Kitaszewski

Jak korzystać z LinkedIn do badania konkurencji

Czy chcesz uzyskać przewagę konkurencyjną na swoim rynku? Czy korzystasz z LinkedIn do badania konkurencji? W tym artykule dowiesz się, jak korzystać z LinkedIn, aby zbierać cenne informacje o swoich konkurentach i jak korzystać z tej wiedzy aby rozwijać własny biznes. Dlaczego warto badać konkurentów na LinkedIn Korzystanie z

Czytaj całość
dlaczego reklamy na linkedin nie są wyświetlane
Uncategorized
Mateusz Wyciślik

5 powodów dla których Twoja reklama na LinkedIn nie jest wyświetlana

Reklama płatna na LinkedIn to szereg możliwości, które niedostępne są na żadnej innej platformie. Od szczegółowego targetowania cech zawodowych i konkretnych umiejętności naszej grupy docelowej po formaty, których nie znajdziemy nigdzie indziej (jak reklama inMail).  Jednak reklama LinkedIn to także szereg problemów, które mogą napotkać zarówno Ci początkujący

Czytaj całość
jak budować zaangażowanie na linkedin
Content
Konrad Kitaszewski

Budowanie zaangażowania pod postami na LinkedIn​

Często słyszę takie stwierdzenie “nie potrafię budować zaangażowania pod postami”. Byłem w tej samej sytuacji co Ty. A LinkedIn może być jednym z najlepszych kanałów pozyskiwania potencjalnych klientów, jeśli potrafisz dobrze z niego korzystać. Wszystko, co musisz wiedzieć, to jak prawidłowo publikować posty na LinkedIn. I właśnie to Ci

Czytaj całość
jak sprzedawać na linkedin
Generowanie Leadów B2B
Konrad Kitaszewski

Jak sprzedawać na LinkedIn

Jakiś czas temu przeprowadziłem badanie, osobom zapisanym w moim newsletterze zadałam kilka pytań. Wyniki ankiety wykazały, że najbardziej interesuje Was temat pozyskiwania leadów — aż 80% ankietowanych szuka informacji w tym zakresie. Kolejną kwestią jest budowanie marki osobistej — tym zagadnieniem interesuje się aż 50% osób. A wiec

Czytaj całość
jak tworzyć dobre tytuły maili
Cold e-mail
Mateusz Wyciślik

Skuteczne tytuły zimnych maili – jak je tworzyć + PRZYKŁADY

Być może słyszałeś, że pisząc teksty, powinieneś spędzić 80% czasu na tworzeniu nagłówków. Jeśli to prawda to w przypadku cold maili nad tytułem prawdopodobnie powinieneś spędzić jeszcze więcej czasu.  Prawda jest bowiem bolesna. Możesz mieć najlepszą propozycję rozwiązującą wszystkie problemy Twojego odbiorcy, ale ten nigdy się o tym

Czytaj całość
jak stworzyć i zrealizować strategię B2B
Generowanie Leadów B2B
Konrad Kitaszewski

Jak stworzyć i zrealizować skuteczną strategię generowania leadów

Obecny rynek cały czas się zmienia, dlatego zacznij od zmiany strategii pozyskiwania potencjalnych klientów tak, aby lepiej odpowiadała potrzebom rynku. Pierwszym krokiem jaki powinieneś podjąć jest stworzenie atrakcyjnych treści, a drugim wykorzystanie tych treści tak żeby zamienić odwiedzających w potencjalnych klientów. Oczywiście łatwiej to powiedzieć niż zrobić. 4

Czytaj całość

CHCESZ WIĘCEJ WIEDZY?

Dołącz do naszej grupy specjalistów B2B na Facebooku, gdzie każdego dnia wymieniamy się wiedzą, strategiami i narzędziami pomagającymi w sprzedaży B2B!

KliK