fbpx
przygotowania do kampanii lead generation
PODCAST
Mateusz Wyciślik

Skuteczna kampania lead generation w 4 krokach [Podcast B2B Przy Kawie #16]

Skuteczna kampania „zimnego” generowania leadów B2B wymaga naprawdę dobrego przygotowania. W Leadhub.pl przygotowanie do startu nowej kampanii to około 2-tygodniowy proces.  Podejmując współpracę z nowym klientem, zawsze o tym informujemy i nie pobieramy za ten okres dodatkowej opłaty. Jest on jednak bardzo kluczowy. Bez niego nie bylibyśmy w

Czytaj całość
Marketing
Oskar Pawlicki

Czym jest podgrzewanie leadów? 3 zmieniające biznes praktyki, które powinieneś wdrożyć.

Spływają do Ciebie leady, lecz nie potrafisz ich zamienić w większe przychody Twojej firmy? O tym właśnie traktuje pojęcie podgrzewania leadów, które dla Ciebie szczegółowo rozpisaliśmy w tym wpisie. To bardzo częsty problem, z którym się spotykamy, gdy zajmujemy się analizą dotychczasowych działań sprzedażowych. Wydawałoby się, że to

Czytaj całość
Content
Paulina Chmielewska

Dlaczego warto publikować stories na LinkedIn

Story to historia, opowieść. Mistrzowie content marketingu uczą nas, jak sprzedawać, opowiadając historie. Biznesowo jesteśmy w trudnych czasach. Właśnie teraz LikedIn daje nam kolejne narzędzie, dzięki któremu zdobędziemy więcej wartościowych leadów B2B. Jak? Opowiadając historie właśnie, a dokładnie – LinkedIn Stories.  Jeśli miałeś styczność z Facebookiem, Instagramem, Snapchatem

Czytaj całość
Content
Paulina Chmielewska

Sprzedaż oparta na wartości oferowanej klientowi – czy to w ogóle ma sens?

Zastanawiałeś się kiedyś, co kupuje od Ciebie Twój klient? Oferowany przez Ciebie produkt i świadczoną usługę znasz doskonale. Od kiedy zajmujesz się sprzedażą, uczysz się, jak obronić cenę, jak rozmawiać z trudnym klientem, jak opowiadać, aby być przekonującym, jak sfinalizować transakcję i jak tworzyć wartościowe treści… Ale czy

Czytaj całość
Generowanie Leadów B2B
Oskar Pawlicki

Jak wykorzystać e-mail marketing w biznesie B2B – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać!

W 2020 roku ponad 3 miliardy aktywnie korzysta z poczty elektronicznej. Innym interesującym faktem jest to, że sprawdzanie poczty e-mail jest główną czynnością dla 94% użytkowników Internetu, którzy korzystają z Internetu na porządku dziennym. Kiedy myślimy o marketingu e-mailowym w B2B, wszystko sprowadza się do wymiany informacji między

Czytaj całość

CHCESZ WIĘCEJ WIEDZY?

Dołącz do naszej grupy specjalistów B2B na Facebooku, gdzie każdego dnia wymieniamy się wiedzą, strategiami i narzędziami pomagającymi w sprzedaży B2B!

KliK