Jeśli prowadzisz firmę, musisz obliczyć, ilu leadów każdego miesiąca potrzebujesz na obecnym etapie rozwoju swojej firmy. Znajomość liczby potencjalnych klientów pozwala zrozumieć, jak rozdzielać zasoby, organizować pracę zespołów sprzedażowych i planować harmonogram. Najwyższy więc czas, aby dowiedzieć się, jakiej formuły należy użyć do podłączenia danych. Wiemy, że brak regularności przypływu nowych leadów to bolączka wielu…
LinkedIn Sales Navigator oferuje wiele różnych funkcji i hacków, dzięki czemu możesz w bardzo szybki sposób powiększyć grupę swoich potencjalnych klientów. Sales Navigator omówiłem już szczegółowo w artykule „LinkedIn Sales Navigator – jak wykorzystać go w procesie generowania leadów B2B?”. Skupiłem się wtedy na możliwości filtrowania, wyszukiwania odbiorców i budowania bazy. Znajdziesz tam przykłady, wideo…
Skuteczna kampania „zimnego” generowania leadów B2B wymaga naprawdę dobrego przygotowania. W Leadhub.pl przygotowanie do startu nowej kampanii to około 2-tygodniowy proces. Podejmując współpracę z nowym klientem, zawsze o tym informujemy i nie pobieramy za ten okres dodatkowej opłaty. Jest on jednak bardzo kluczowy. Bez niego nie bylibyśmy w stanie dotrzeć do klientów w sposób skuteczny…
Webinary w 2021 roku, to jeden z najskuteczniejszych sposobów na generowanie leadów B2B i to własnie tej metodzie poświęciliśmy 15 odcinek podcastu B2B Przy Kawie. Niezależnie od tego czy Twoja strategia opiera się dziś o kanały outboundowe (LinkedIn czy cold mailing) czy inboundowe (np. content marketing), to webinary są świetnym narzędziem, które pozwoli zamieniać bardzo…
Ogromna ilość kont i jeszcze większa ilość danych, które zbiera o nas LinkedIn, to ogromny potencjał biznesowy. Nic więc dziwnego, że jednym z podstawowych źródeł monetyzacji największego serwisu społecznościowego dla biznesu są nie tylko reklamy, ale także między innymi narzędzie Sales Navigator. Co znajdziesz w poniższym artykule? Ile kosztuje LinkedIn Sales Navigator i co to…
W 14 odcinku podcastu B2B Przy Kawie omawiamy kilkanaście narzędzi, które odegrały dużą rolę w procesie generowania leadów B2B w Leadhub w 2020 roku i które razem z nami wchodzą w działania w roku 2021. Znajdziesz tutaj narzędzia do wsparcia działań cold e-mailowych, sprzedaży na LinkedIn, ale także weryfikacji baz danych B2B czy webinarów. Narzędzia…
Spływają do Ciebie leady, lecz nie potrafisz ich zamienić w większe przychody Twojej firmy? O tym właśnie traktuje pojęcie podgrzewania leadów, które dla Ciebie szczegółowo rozpisaliśmy w tym wpisie. To bardzo częsty problem, z którym się spotykamy, gdy zajmujemy się analizą dotychczasowych działań sprzedażowych. Wydawałoby się, że to żaden problem. Wiele przedsiębiorstw wydaje dziesiątki tysięcy…
Story to historia, opowieść. Mistrzowie content marketingu uczą nas, jak sprzedawać, opowiadając historie. Biznesowo jesteśmy w trudnych czasach. Właśnie teraz LikedIn daje nam kolejne narzędzie, dzięki któremu zdobędziemy więcej wartościowych leadów B2B. Jak? Opowiadając historie właśnie, a dokładnie – LinkedIn Stories. Jeśli miałeś styczność z Facebookiem, Instagramem, Snapchatem lub chociaż jednym z tym mediów społecznościowych,…
Trzynasty odcinek B2B Przy Kawie przybrał nietypową formę. Składa się bowiem z Waszych pytań i naszych odpowiedzi na temat generowania leadów B2B. W tym odcinku udzielamy odpowiedzi na 10 pytań, które zadaliście w ostatnim czasie w naszej grupie na Facebooku. Jeśli chcesz więc poznać odpowiedzi na pytania takie jak: Jak generować leady B2B wśród małych…
W najnowszym odcinku podcastu B2B Przy Kawie mówimy o nowości, która pojawiła się w serwisie LinkedIn. Posłuchaj i dowiedz się czym jest LinkedIn Stories oraz jak wykorzystać ten nowy format w biznesie B2B. „Historie” LinkedIna są formatem, który możesz znać już z Instagrama, gdzie Instagram Stories w wielu przypadkach stały się… podstawowym źródłem kontaktu marki…