W 14 odcinku podcastu B2B Przy Kawie omawiamy kilkanaście narzędzi, które odegrały dużą rolę w procesie generowania leadów B2B w Leadhub w 2020 roku i które razem z nami wchodzą w działania w roku 2021.
Znajdziesz tutaj narzędzia do wsparcia działań cold e-mailowych, sprzedaży na LinkedIn, ale także weryfikacji baz danych B2B czy webinarów.
Narzędzia do generowania leadów B2B na rok 2021
- Waalaxy (nowa wersja ProspectIn) – narzędzie do automatyzacji części działań organicznych w systemie LinkedIn.
- Snov.io / Woodpecker – narzędzia do automatyzacji wiadomości follow-up w cold e-mailingu.
- Bouncer – narzędzie do weryfikacji adresów e-mail.
- DM Sales Refer Score – narzędzie służące do weryfikacji wiarygodności i jakości biznesowej pozyskiwanych leadów.
- LinkedIn Sales Navigator – narzędzie znacząco zwiększające możliwości wykorzystania danych gromadzonych na LinkedIn w procesie lead generation.
- Piwaa – narzędzie do zarządzania skrzynką odbiorczą na LinkedIn.
- SalesQL – narzędzie generujące adresy e-mail powiązane z LinkedIn.
- FindThatLead – narzędzie pozwalające identyfikować e-maile na danej stronie / domenie.
- Skrapp – narzędzie o podobnych możliwościach do FindThatLead.
- Livewebinar – narzędzie do przeprowadzania wirtualnych spotkań, szkoleń i konferencji.
- StreamYard – narzędzie do przeprowadzania transmisji na żywo w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, LinkedIn i inne) – pozwala na transmisję w wielu destynacjach jednocześnie.
- MailerLite – narzędzie do e-mail marketingu i prostych automatyzacji e-mailowych.
Dołącz także do Lead Gen Summit – naszej bezpłatnej konferencji internetowej poświęconej generowaniu leadów B2B!