fbpx

Case study:
Generowanie leadów B2B dla Monsumm.

Potrzebujesz więcej leadów B2B?

Umów bezpłatną, 30-minutową rozmowę z naszym specjalistą i wspólnie oceńmy, czy możemy pomóc Twojej firmie.

Założenia kampanii:

Monsumm to firma tworząca niezwykłe wizualizacje 3D nieruchomości, pomagając zwiększać sprzedaż deweloperom na całym świecie.

Zadaniem postawionym przed Leadhub było precyzyjne dotarcie do osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing prestiżowych inwestycji deweloperskich. 

By zrealizować ten cel, zbudowaliśmy personalizowaną bazę kontaktów w oparciu o możliwości takich narzędzi jak LinkedIn Sales Navigator, a całość kampanii zrealizowaliśmy w kanale e-mail oraz LinkedIn. Kampanie prowadziliśmy na takich rynkach jak: Polska, Skandynawia, państwa Beneluxu i USA.

Wyniki

czyli co udało nam się osiągnąć w trakcie trwania kampanii.

750

kontaktów spełniających kryteria Klienta, które wyselekcjonowaliśmy do kampanii.

60%

otwieranych wiadomości w trakcie trwania kampanii.

112

odpowiedzi wygenerowanych w kampanii przez potencjalnych klientów.

40

umówionych spotkań w sprawie współpracy idealnych klientów z Monsumm!

Korzyści z kampanii:

Potrzebujesz więcej leadów?

Umów bezpłatną rozmowę i sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić!